Sıkça Sorulan Sorular


Anasayfamızda bulunan "Üye Girişi" bölümünden "Şifremi Unuttum" linkine tıklayarak, üyeliğinizi oluştururken tanımladığınız e-posta adresinize yeni şifre gönderilmesini sağlayabilirsiniz

Satın aldığınız ambalajı bozulmamış ve kullanılmamış ürünü müşteri hizmetlerine bildirerek 7 (yedi) gün içerisinde geri yollamanız gerekmektedir.

Ürününüzü veya ürünlerinizi "siparişlerim" sekmesinden iptal etmek istediğiniz ilgili ürünlerin bulunduğu siparişinizden "sipariş işlemleri" adımını kullanarak iptal talebi oluşturabilirsiniz.

Henüz kargolanmamış ürünlerin çıkışı sağlanmadan iptali gerçekleşir.Kargo ile tarafınıza gönderilmiş veya teslim almış olduğunuz ürünler için geri kargolama sürecini izlemeniz gerekmektedir.

Sipariş vermiş olduğunuz ürünler tarafınıza ulaşmış ise ürünler ile size ulaşan faturanızın alt bölümde bulunan "iade" bölümünü doldurarak sipariş tarihinizden itibaren geçerli olmak üzere 14 gün içerisinde herhangi bir Mng Kargo şubesinden tarafımıza gönderimini sağlayabilirsiniz.

Sipariş vermiş olduğunuz ürünler henüz kargolama aşamasında ise ürünler size ulaştığında kargoyu kabul etmeyerek ürünlerin tarafımıza geri gönderimini sağlayabilirsiniz.

Ayıplı/Arızalı/Kusurlu/Yanlış ürün gönderimi dışındaki iadelerde kargo maliyetleri iki yönlü olarak müşteriye aittir. İlgili taşıma firmasının tarafımızca verilecek Anlaşma kodu üzerinden iadesinin yapılması durumunda ürün fiyatından düşülerek ücret iadesi gerçekleştirilecektir.

Ürünlerin cayma hakkı dahilinde iade alınabilmesi için;

-Sipariş tarihinden itibaren en fazla 14 gün içerisinde iade işleminin başlatılmış olması,
-Satın alınan ürünün orijinal kutusunda, ambalajı açılmamış ve zarar görmemiş olması,
-Tüm tamamlayıcı aksesuarları ile birlikte olması,
-Varsa hediye olarak verilen promosyonlu, kampanyalı ürünlerle birlikte aynı anda hasarsız ve eksiksiz gönderilmesi gerekir.
-Kurumsal firma alışverişinizde tarafınızca iade faturası düzenlenmelidir.

Ayıplı/Arızalı/Kusurlu/Yanlış ürün gönderimi dışındaki iadelerde kargo maliyetleri iki yönlü olarak müşteriye aittir. İlgili taşıma firmasının tarafımızca verilecek Anlaşma kodu üzerinden iadesinin yapılması durumunda ürün fiyatından düşülerek ücret iadesi gerçekleştirilecektir.

İade talebinde bulunmuş olduğunuz siparişler , ürünler tarafımıza eksiksiz ulaştığı anda işleme alınır.
İnternet sitemiz üzerinden iade takibi için siparişlerim sekmesini kullanabilirsiniz.
Telefon ile bilgi almak için 0362 431 0 671 no'lu telefon ile iletişime geçebilirsiniz.
Mail ile bilgi almak için [email protected] adresinden iletişime geçebilirsiniz.
Whatsapp ile bilgi almak için 0545 255 12 05 nolu whatsapp hattı üzerinden mesaj yoluyla iletişime geçebilirsiniz.

Geri ödemeniz, ödeme yaptığınız bankaya iade talebiniz onaylandıktan 1 iş günü içerisinde yapılır. Geri ödemenizin kartınıza veya hesabınıza yansıması bankanızın belirlediği süreye göre değişebilir.
Ayıplı/Arızalı/Kusurlu/Yanlış ürün gönderimlerinde İade kargo bedeli Satıcı'ya aittir. Ayıplı/Arızalı/Kusurlu/Yanlış ürün gönderimi dışındaki iadelerde kargo maliyetleri iki yönlü olarak müşteriye aittir. İlgili taşıma firmasının tarafımızca verilecek Anlaşma kodu üzerinden iadesinin yapılması durumunda ürün fiyatından düşülerek ücret iadesi gerçekleştirilecektir.

Kapıda ödeme seçeneği mevcut olmayıp aşağıdaki ödeme yöntemlerinden dilediğinizi tercih edebilirsiniz.

-Kredi/Banka Kartı
-Havale

Adres değişikliği için [email protected] mail adresinden ya da internet sitemizde bulunan iletişim numaralarından bize ulaşabilirsiniz.

Kargo firmasına iletilen siparişlerde adres değişikliği yapılamamaktadır.

Siparişinizle ile ilgili faturalandırma işlemleri ürünleriniz kargoya verilmeden önce oluşturulmaktadır.Kargonuz ulaştığı halde faturanız size ulaşmadığı takdirde internet sitemizde bulunan iletişim numaralarından bize ulaşabilirsiniz.

Girdiğiniz fatura bilgileri ile size ulaşan fatura bilgilerinin farklı olduğunu düşünüyorsanız, ilgili sipariş numaranız ile tarafımıza ulaşabilirsiniz.